مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 16:302020-04-12سياسي

نیروهای مردمی و بسیج در مقابله با ویروس کرونا مشارکت جدی دارد


فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) محمدیه گفت: نیروهای بسیجی و هیئت های مذهبی در کنار ماموران شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا در اجرای طرح ها مشارکت جدی دارند.

- قزوین-فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) محمدیه گفت: نیروهای بسیجی و هیئت های مذهبی در کنار ماموران شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا در اجرای طرح ها مشارکت جدی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شورای شهر محمدیه عصر یکشنبه با حضور سروان محسن چگینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شهر محمدیه و اعضای شورای اسلامی در سالن کنفرانس شورا برگزار شد.

در این جلسه سروان محسن چگینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شهر محمدیه اظهار داشت: نیروهای بسیجی، هیئت های مذهبی و جهادی با پشتیبانی شورا و شهرداری محمدیه در کنار نیروهای پرتلاش آتش نشانی و خدمات شهری تمامی مجتمع های مسکونی ناحیه شهری مهرگان و محمدیه و معابر اصلی و فرعی را ضدعفونی و گند زدایی کرده اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی از اول اسفند تاکنون با نیت خیرخواهانه برای خدمت رسانی به مردم و بدون چشم داشت و به صورت رایگان برای جلوگیری از آسیب دیدن مردم از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر محمدیه و مهرگان فعالیت می کنند و این کار تا پایان نابودی ویروس ناخوانده کرونا اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مردمی و بسیج در مقابله با ویروس کرونا مشارکت جدی دارد

نیروهای مردمی و بسیج در مقابله با ویروس کرونا مشارکت جدی دارد