مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-12سياسي

ثبت 106 مورد اعمال قانون برای اجرا نشدن مصوبات کرونا در خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ همت علی ترکرانی عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه از کرونا بعد از سیزدهم فرودین امسال با اعمال محدودیت های ترافیکی اجرایی شد و علاوه بر موارد اعمال قانون تاکنون 2 واحد صنفی پلمب و 40 دستگاه خودرو توقیف شدند.

وی نظارت بر ورود و خروج نفر و کالا در گیت های ورودی و خروجی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت از خروج غیرقانونی 24 هزار ماسک و وسایل پزشکی، 4 هزار لباس پزشکی و 2 هزار و 45 لیتر الکل سفید جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر همچنین خواستار توقف تردد اتوبوس های برون شهر به خرمشهر شد و افزود: موضوع تردد نداشتن بین استان ها باید در سطح استان پیگیری و از ورود اتوبوس ها در مرزهای استان جلوگیری شود.

ترکرانی همچنین از همکاری نکردن ادارات برای جابه جایی نیروهای خود به عنوان دیگر مشکلات کنترل ورود و خروج به شهرستان یاد کرد و گفت: قرار بود ادارات برای تردد کارمندان خود سرویس در نظر بگیرند اما با این وجود هنوز شاهد تردد خودروهای شخصی کارمندان هستیم که برای رفتن به محل کار از آبادان عازم خرمشهر هستند و این به نسبت تردد از خرمشهر به آبادان بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 106 مورد اعمال قانون برای اجرا نشدن مصوبات کرونا در خرمشهر

ثبت 106 مورد اعمال قانون برای اجرا نشدن مصوبات کرونا در خرمشهر