مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:302020-04-13سياسي

آغاز «رزمایش همدلی و مهربانی» در منطقه مرزی باجگیران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، روحانی شهر مرزی باجگیران به همراه گروه های داوطلب جهادی و خیرین و باجگیرانی های مقیم شهرهای دیگر کشور، پای کار آمده و 10 تن مواد غذایی برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تهیه کردند.

روحانی و امام جماعت مستقر در شهر مرزی باجگیران در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه این منطقه دارای یک شهر با 26 روستا است، گفت: از سال گذشته با عده ای از خیرین کار کمک به نیازمندان در این منطقه محروم آغاز و 400 بسته موادغذایی برای توزیع آماده شد.

حجت الاسلام احمد آخوندی با تأکید بر اینکه هر ماه 2 عدد گوسفند و 60 مرغ برای کمک به نیازمندان و توزیع میان آن ها در این منطقه کشتار می شود، تصریح کرد: بیماری کرونا سبب شد دوباره گروه های جهادی، خیرین و مردم این منطقه دوباره پای کار بیایند، همچنین، از ابتدای سال جاری و هم زمان با ولادت امام علی(ع) 430 بسته مواد غذایی جمع آوری و میان روستاها و افراد آسیب دیده توزیع شد.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و مهربانی و کمک مؤمنانه، بیان کرد: بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب هم خیرین پای کار آمدند و 10 تن مواد غذایی برای توزیع میان نیازمندان و افراد آسیب دیده از این ویروس تهیه شد که 500 بسته موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز «رزمایش همدلی و مهربانی» در منطقه مرزی باجگیران

آغاز «رزمایش همدلی و مهربانی» در منطقه مرزی باجگیران