مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-13اجتماعي

شیوع ویروس کرونا جلوه های ویژه معلمی را آشکار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا، حسین براهویی در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، از معلمان به عنوان گنجینه های نهان و آشکار نظام تعلیم و تربیت نام برد و بر ایجاد مثلث معلم، خانواده و رسانه در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش در شرایط فعلی تأکید کرد.

وی با بیان این که شیوع کرونا و شرایط فعلی، جلوه های ویژه معلمی را آشکار کرد، اظهار داشت: معلمان ایثارگر و فداکار از تمام ظرفیت های فناورانه و آموزش از راه دور برای استمرار فرآیند یاددهی و یادگیری استفاده می کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا یک پدیده جهانی است که مدارس را از لحاظ ساختار فیزیکی تعطیل کرده اما آموزش و فرایند یاددهی و یادگیری، روند خود را با شرایط جدید تغییر داده است.

براهویی اظهار کرد: به همت معلمان دلسوز، تمام فعالیت های آموزشی و پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی مدارس در حال انجام است اما این تهدید موجب شد این فعالیت ها با استفاده از ابزارهای جدید به دانش آموزان انتقال یابد.

وی بررسی عدالت دیجیتالی (آموزش مجازی) در راستای ایجاد عدالت آموزشی را ضروری دانست و بر برنامه ریزی اصولی در راستای روند آموزش دانش آموزانی که به اینترنت و فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع ویروس کرونا جلوه های ویژه معلمی را آشکار کرد

شیوع ویروس کرونا جلوه های ویژه معلمی را آشکار کرد