مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-13حوادث

مراقب سرقت اطلاعات بانکی در ایام شیوع کرونا باشید


رییس پلیس فتای استان کرمانشاه از شهروندان خواست تا در ایامی که شاهد شیوع کرونا هستیم مراقب سودجویی افراد شیاد و کلاهبردار به بهانه جمع آوری کمک باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: در چنین مواقعی افراد کلاهبردار و سودجو با انتشار تصاویر اغواکننده در شبکه های اجتماعی از احساسات مردم سوءاستفاده و به بهانه جمع آوری کمک برای افراد نیازمند دست به سرقت اطلاعات بانکی و سپس خالی کردن حساب قربانیان می زنند.

وی ادامه داد: این دسته از مجرمان با راه اندازی پویش های مردمی و اعلام شماره حساب هایی که معمولاً جعلی هم هستند از اعتماد هموطنان سوءاستفاده و اقدام به سرقت می کنند.

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از مجرمان پس از دریافت کمک های انسان دوستانه، دیگر پاسخگو نبوده و شماره تماس و اکانت خود در شبکه های اجتماعی را از دسترس خارج می کنند.

سرهنگ کریمی همچنین از شهروندان خواست برای واریز کمک های خود نکات امنیتی را در نظر گرفته و پس از واریز هرگونه مبلغی از صحت ادعای مطرح شده مطمئن و حتی الامکان کمک های خود را در اختیار نهادهای دولتی و معتبر قرار دهند.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت تمامی درگاه های بانکی کشور زیر دامنه سایت shaparak.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب سرقت اطلاعات بانکی در ایام شیوع کرونا باشید

مراقب سرقت اطلاعات بانکی در ایام شیوع کرونا باشید