مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-13سياسي

موفقیت دولت در مقابله با کرونا نتیجه تامین زیرساخت های لازم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: موفقیت دولت در مقابله با کرونا نتیجه تامین زیرساخت های مورد نیاز در بخش درمان و دیگر بخش ها بوده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: موفقیت دولت در مقابله با کرونا نتیجه تامین زیرساخت های مورد نیاز در بخش درمان و دیگر بخش ها بوده است.

محمد ابراهیم الهی تبار در نشست بررسی وضعیت مدارس استان اظهار کرد: سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید در ایجاد زیرساخت بخش های مختلف نتیجه داده، بعنوان نمونه امروز ایجاد زیرساخت های ارتباطی امکان آموزش مجازی دانش آموزان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت امروز به کمک دولت آمده، گفت: امروز زیرساخت هایی ایجاد شده در بخش درمان در مقابله با کرونا به کمک کشور آمده است.

وی به اقدامات استان در مقابله با این بیماری هم اشاره کرد و گفت: تاکنون 71 درصد جمعیت کشور غربالگری کرونا شده ایند که این رقم در استان کرمانشاه 91 درصد است.

الهی تبار با بیان اینکه در کل کشور تنها دو استان بخاطر میزان آلودگی کمتر و توانایی این استانها در کنترل شیوع بیماری مجری غربالگری بیماران سرپایی مشکوک به کرونا شده اند، افزود: اقدام کادر درمانی در نمونه گیری از بیماران سرپایی کار جدیدی است که شناسایی مبتلایان را بین 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دولت در مقابله با کرونا نتیجه تامین زیرساخت های لازم است

موفقیت دولت در مقابله با کرونا نتیجه تامین زیرساخت های لازم است