مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 11:502020-04-13اجتماعي

نیمی از زباله های خشک همدان از مبدأ تفکیک می شود/ استقرار 13 ایستگاه ثابت بازیافت


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با بیان اینکه به طور کلی 30 درصد از زباله های موجود شهر همدان مواد خشک و 70 درصد زباله ها مواد تر هستند گفت: - حسین سیبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آموزش شهروندی برای جداسازی زباله های قابل بازیافت در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان قرار دارد اظهار کرد: اقداماتی در راستای جداسازی زباله در سطح همدان صورت گرفته و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این اقدامات شامل ایجاد 13 ایستگاه ثابت بازیافت در سطح شهر است که با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است افزود: شهروندان مواد قابل بازیافت و زباله‎های خشک خود را طی هفته و یا در طول ماه جمع آوری و تحویل ایستگاه داده می دهند و در برابر آن می توانند مواد شوینده دریافت کنند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با تأکید بر اینکه بخش قابل توجهی از زباله های خشک در شهر توسط همین ایستگاه های ثابت جمع آوری می شود تصریح کرد: از اقدامات دیگر در این  زمینه که طی چند سال گذشته انجام شده و در سال های اخیر به صورت سیستمی انجام می‎شود نصب مخازن مخصوص جمع آوری کاغذ در ادارات، شرکت ها و مدارس است.

وی خاطرنشان کرد: طی این طرح 99 درصد مدارس همدان زیر پوشش هستند و زباله های خشک که اغلب کاغذ است در مدارس جمع آوری می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از زباله های خشک همدان از مبدأ تفکیک می شود/ استقرار 13 ایستگاه ثابت بازیافت

نیمی از زباله های خشک همدان از مبدأ تفکیک می شود/ استقرار 13 ایستگاه ثابت بازیافت