مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:152020-04-14اقتصادي

ارائه 88 میلیارد ریال خدمات حمایتی به مددجویان کمیته امداد خرمشهر


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر گفت: میزان خدمات حمایتی اعم از مستمری، خدمات بیمه ای، ازدواج و درمانی ارائه شده به افراد تحت پوشش این نهاد در سال98 بیش از 88میلیارد ریال است.

- خرمشهر- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر گفت: میزان خدمات حمایتی اعم از مستمری، خدمات بیمه ای، ازدواج و درمانی ارائه شده به افراد تحت پوشش این نهاد در سال98 بیش از 88میلیارد ریال است.

علی ناصر زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال گذشته به بیش از 2 هزار و 800 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر 82 میلیارد و 190 میلیون و 269 هزار ریال مستمری پرداخت شد که میزان حقوق مددجویان به صورت ماهانه حدود 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

وی به دیگر خدمات حمایتی اختصاص یافته به مددجویان در سال 98 نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر مستمری های ماهیانه، حدود یک میلیارد و 530 میلیون ریال کمک بلاعوض برای موارد مختلفی همچون تعمیر وسایل ضروری به 500 مددجوی تحت پوشش اختصاص یافت.

رییس کمیته امداد خرمشهر با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج یکی دیگر از خدمات حمایتی این نهاد است، افزود: در سال گذشته 60 مورد کمک هزینه ازدواج به ارزش 2 میلیارد و 900 میلیون ریال در قالب کمک هزینه ازدواج به پسران و کمک هزینه تهیه جهیزیه به دختران تحت پوشش پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 88 میلیارد ریال خدمات حمایتی به مددجویان کمیته امداد خرمشهر

ارائه 88 میلیارد ریال خدمات حمایتی به مددجویان کمیته امداد خرمشهر