مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-14سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 26 فروردین ماه


حضور لاریجانی از هفته آینده در جلسات صحن علنی/ بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 97/ انتقاد به تعیین میزان دستمزد کارگران در سال جاری/ بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده و .

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (سه شنبه) بیست و ششم فروردین ماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد و بررسی گزارش رییس دیوان محاسبات کشور در مورد تفریغ بودجه سال 1397 کل کشور، بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده و .

در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

در ابتدای جلسه مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه مجلس را برعهده دارد، گفت: عادل آذر، رییس کمیسیون تلفیق بودجه 97 با حضور در مجلس ضمن قرائت گزارش تفریغ بودجه 97 گفت که طبق این گزارش حقوق بالغ بر 53 میلیون تومان داده شده است؛ همچنین بر اساس رسیدگی ها اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که ارز 4200 تومانی را گرفته اما وارداتی نداشته اند.

وی همچنین شرایط کرونایی را باعث تاخیر در ارائه این گزارش مطرح کرد و گفت: این گزارش در قالب چهار بخش منابع و مصارف، تبصره ها و ماده واحده و نظارت و پیش بینی ها تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 26 فروردین ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 26 فروردین ماه