مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-14فرهنگي

عرضه اینترنتی فیلم و سریال خارجی مانع قانونی ندارد/ تذکر بعد از تخلف!


رییس صنف شرکت های نمایش آنلاین، ضمن اشاره به نبود منع قانونی برای عرضه فیلم و سریال خارجی در وی اودی ها، «ساترا» را مسئول تذکر به سامانه های متخلف در زمینه رعایت ممیزی ها معرفی کرد.

- رییس صنف شرکت های نمایش آنلاین، ضمن اشاره به نبود منع قانونی برای عرضه فیلم و سریال خارجی در وی اودی ها، ساترا را مسئول تذکر به سامانه های متخلف در زمینه رعایت ممیزی ها معرفی کرد.

محمد صراف رییس انجمن صنفی شرکت های نمایش آنلاین VOD و IPTV در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قوانین حاکم در زمینه فعالیت و نظارت بر وی اودی ها و نهادهای ناظر بر این سامانه ها اظهار کرد: در حال حاضر براساس قوانینی که وجود دارد سازمان صوت و تصویر فراگیر ساترا در این حوزه مجوز فعالیت سرویس ها را اعطا می کند.

براساس قانون اساسی مجوزهای محتوایی تولید فیلم ها و سریال ها بر عهده وزارت ارشاد است و آنچه که این نهاد مجوز تولید آن را اعطا می کند، روی سرویس های وی اودی هم بارگذاری می شود.

وی اضافه کرد: اکنون تمام شرکت هایی که می خواهند در حوزه صوت و تصویر فراگیر فعالیت کنند باید از ساترا مجوز دریافت کنند و اگر بخواهند رویدادی را پوشش دهند یا برنامه ای را به صورت زنده پخش کنند باید از ساترا مجوزهای لازم را اخذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اینترنتی فیلم و سریال خارجی مانع قانونی ندارد/ تذکر بعد از تخلف!

عرضه اینترنتی فیلم و سریال خارجی مانع قانونی ندارد/ تذکر بعد از تخلف!