مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-14سياسي

امسال سال جهش شتابدهنده ها است


رییس مرکز شتابدهی نوآوری با بیان اینکه ایجاد فضاهای اشتراکی برای فعالیت استارت آپ ها از برنامه های ما به شما می رود، گفت: امسال سال جهش شتابدهنده هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پذیرش 32 شتابدهنده در این مرکز و حمایت از ایجاد 8 فضای کاری اشتراکی را بخشی از برنامه‎های این مرکز در بازه زمانی 12 ماه اخیر، رسیدگی به درخواست های بیش از 100 متقاضی راه اندازی شتابدهنده و همچنین ایجاد فضاهای کاری اشتراکی، قسمتی از دستور کار حوزه شتابدهنده ها در سال جاری است.

مهدی عظیمیان رییس مرکز شتابدهی نوآوری در این باره گفت: این مرکز فعالیت های رسمی خود را از سال 1393 در پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از نهادهای اجرایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز کرد.

مرکز شتابدهی و نوآوری دو سرفصل اصلی را در اهداف خود قرار داده است که در طول سال قبل به صورت ویژه ای برای اجرای آنها تلاش کرد.

یکی از این سرفصل ها، حمایت از برگزاری رویدادهای کارآفرینی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی است که علی رغم محدودیت در منابع مالی، در سال جاری با استفاده از ابزار حمایت معنوی، صدور تاییدیه و مجوزها، سعی شد که در اقصی نقاط کشور این حمایت ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر در برگزاری این قبیل رویدادها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال سال جهش شتابدهنده ها است

امسال سال جهش شتابدهنده ها است