مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 09:262020-04-14اقتصادي

ترافیک کلانشهر اصفهان افزایش یافت


سرهنگ محمدرضا محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ترافیک کلانشهر اصفهان در این روزها که بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی بمنظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تاکید می شود، قابل قبول نیست و در برخی مسیرها تراکم خودرو داریم.

وی با بیان اینکه ترافیک خودروها در هسته مرکزی شهر، بازارها و مراکز خرید بیشتر است، افزود: از مردم می خواهیم که دستورهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و فقط برای موارد ضروری از خانه خارج شوند.

محمدی با اشاره به اینکه در زمان حاضر طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان اجرا نمی شود، گفت: طرح ممنوعیت پارک خودروها در حاشیه رودخانه زاینده رود نیز اجرا نمی شود مگر در مکان هایی که تابلوی پارک ممنوع و حمل با جرثقیل نصب شده باشد.

طرح زوج و فرد از در منازل و ممنوعیت توقف در تفریحگاه های حاشیه زاینده رود از 28 اسفند سال گذشته بمنظور کاهش تردد در اصفهان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آغاز و بیش از یکصد هزار خودرو در اجرای این طرح جریمه شدند.

با آغاز به کار برخی اداره ها پس از شانزدهم فروردین، طرح زوج و فرد به صورت ساعتی اجرا شد تا کارمندانی که قصد رفتن به محل کار خود را دارند بتوانند از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک کلانشهر اصفهان افزایش یافت

ترافیک کلانشهر اصفهان افزایش یافت