مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-14اقتصادي

سیرجان مرکز نگهداری بیماران سخت درمان در غرب کرمان می شود


از 15 اردیبهشت ماه امسال سیرجان مرکز نگهداری بیماران سخت درمان یا معتادان متجاهر در غرب استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، عباس صادق زاده در حاشیه راه اندازی مرکز نگهداری بیماران سخت درمان اظهار داشت: با فعالیت این مرکز ساماندهی در سیرجان تعداد مراکز نگهداری یادشده در استان کرمان از 3 به 4 مرکز افزایش می یابد و از 15 اردیبهشت ماه امسال سیرجان مرکز نگهداری بیماران سخت درمان یا معتادان متجاهر در غرب استان می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان سیرجان را دارای ظرفیت مناسب اشتغال برای اینگونه بیماران پس از درمان عنوان کرد و گفت: به کمک صنایع و معادن و معین های اقتصادی شهرستان این بیماران پس از نگهداری یک یا دو دوره 3 ماهه به سلامتی کامل می رسند و با آموزش های فنی و حرفه ای در رشته مورد علاقه آموزش می بینند و پس از این آموزش ها وارد بازار کار شده و از زندگی سالم بهره مند خواهند شد.

 صادق زاده اضافه کرد: بیش از 2 هزار نفر معتاد متجاهر در غرب استان وجود دارد که شهرستان سیرجان می تواند طی دوره های متعدد به درمان و بازگشت آن ها به زندگی شان کمک کند.

وی در خصوص نگهداری بیماران روانی مزمن یا کودکان بی سرپرست و سالمندان زیر پوشش هم گفت: بهزیستی استان کرمان دارای 95 مرکز نگهداری است که 3 هزار 600 نفر از اینگونه افراد را سرپرستی و نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیرجان مرکز نگهداری بیماران سخت درمان در غرب کرمان می شود

سیرجان مرکز نگهداری بیماران سخت درمان در غرب کرمان می شود