مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-14سياسي

اجرای طرح «ضیافت همدلی» در زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «ضیافت همدلی» در زنجان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به نیازمندان با بهره گیری از ظرفیت بقاع و مساجد است.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی اجرایی می شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان، تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه بویژه برای نسل جوان اجرایی می شد، اضافه کرد: ماهیت اجرای این طرح ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه در جوار آستان مقدس خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، تبلیغ برای جذب مشارکت های مردمی برای سیل زدگان و اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش بود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز با توجه به شرایط پیش آمده طرح ضیافت همدلی در استان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: این طرح با توجه به وضعیت پیش آمده به لحاظ شیوع کرونا اجرایی می شود.

کرمی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری همه افراد مکلف به مقابله با شیوع کرونا هستند، افزود: در همین راستا در سازمان اوقاف طرحی به عنوان ضیافت همدلی طراحی شده است که با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران، مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «ضیافت همدلی» در زنجان

اجرای طرح «ضیافت همدلی» در زنجان