مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 16:352020-04-14اقتصادي

ابلاغ 3 هزار میلیارد تومان بودجه به دستگاه های اجرایی در سال 98


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: سال 98 حدود 3 هزار میلیارد تومان به دستگاه ها ابلاغ شد و بالای 70 درصد ابلاغ بودجه ها به تخصیص منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش مهر به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت اله ترکی در نخستین جلسه شورای معاونین سازمان مدیریت استان تهران در سال جدید، با اشاره به نامگذاری شعار سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، اظهار داشت: اولویت های ده گانه ای برای تحقق این مهم در استان تهران ایجاد کرده ایم که مهمترین آن اصلاح ساختار تولید با محوریت بخش خصوصی، توسعه کارگاه های خرد و افزایش تولید کالاهای ایرانی در بازارهای داخلی است.

وی سال 98 را سالی سخت و پر تلاش برای کشور، سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت استان ها دانست و افزود: به حمد الهی، سازمان مدیریت استان تهران وظایف خود را در اجرای برنامه های توسعه و تأمین منابع مالی حوزه های تولیدی، فرهنگی، اجتماعی، زیربنایی و آموزش، همچنین پژوهش و منابع انسانی به نحو احسن انجام داد.

ترکی با اشاره به حادثه سیل در ابتدای سال 98 در استان تهران و برخی استان های جنوبی کشور، گفت: اگر چه بارندگی های بی سابقه و بی نظیری در ابتدای سال ایجاد شد اما آثار منفی آن خسارت هایی را ایجاد کرد که بازسازی آن 4 ماه طول کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 3 هزار میلیارد تومان بودجه به دستگاه های اجرایی در سال 98

ابلاغ 3 هزار میلیارد تومان بودجه به دستگاه های اجرایی در سال 98