مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 02:402020-04-14اقتصادي

کرونا و سرنوشت کرمانشاه 2020


کرونا این روزها در همه جای جهان قربانی می گیرد.

قربانیانش هم تنها آدم ها نیستند، چنگال این ویروس بی رحم چنان بر گلوی صنعت و اقتصاد کشورها فشار آورده که نفس آنها را هم به شماره انداخته و زندگی بسیاری از مردم را با مشکل مواجه کرده است.

- یکی از صنعت های مهم دنیا که درآمد بسیاری از کشورها به آن وابسته است و در شرایط کنونی کرونا آن را دچار رکود شدید کرده، صنعت گردشگری است.

کرونا بیشترین ضربه را به اقتصاد کشورهای گردشگرپذیر دنیا وارد کرده و کشور ما نیز که طی یکی دو دهه اخیر به عنوان یک کشور گردشگرپذیر درحال مطرح شدن است، از آسیب این ویروس در امان نمانده است.

کشور ما ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی در بخش گردشگری دارد و در سالهای اخیر هم مسئولان کشوری با توجه به این ظرفیت تلاش کرده اند تا بتوانند از این بخش درآمدزایی و ارزآوری خوبی داشته باشند، برهمین اساس حضور در رویدادها و نمایشگاه های بین المللی گردشگری و برگزاری و گرفتن میزبانی چنین برنامه هایی را در دستورکار قرار داده اند.

اجلاس بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی یکی از این برنامه هاست که قرار است اواخر سال 2020 به میزبانی ایران و در دو استان کرمانشاه و کردستان با محوریت کرمانشاه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و سرنوشت کرمانشاه 2020

کرونا و سرنوشت کرمانشاه 2020