مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-15ورزشي

عجز در هدایت جغرافیای پیرامون و مدیریت سرمایه اجتماعی


گستردگی کرونا ویروس در جوامع مختلف، فرصت هایی را در اختیار بنگاه های فرهنگی گذاشت که استفاده نادرست از آن، ظرفیت بسیاری را برای تهییج و تشویق سرمایه های اجتماعی از بین برد.

- علی دایلی – کرونا ویروس، گرچه واژه ایست که به واسطه حضورش جهان روال عادی خود را از دست داد و اسیر شرایطی شد که شاید ساکنان قرن حاضر، در بدبینانه ترین حالت ممکن و حتی در بروز جنگ های مخرب جهانی، تصور ایجاد آن را نیز نمی کردند، اما پتانسیل هایی را به جوامع بین الملل تزریق کرد که به واسطه آن، بسیاری از استعدادها بروز پیدا کرد و تعداد زیادی از تفکرات و اندیشه ها را برای آموزش و استفاده عموم نمایان ساخت.

ورزش اما؛ به عنوان ظرفیتی شگرف که می توانست از فرصت های اجتماعی به فضاهای فرهنگی بسیاری در سایه تعامل با جامعه دست یابد، از روزهای ابتدایی اعلام حضور این ویروس، به واسطه خلاقیت های فردی و گروهی، همچنین در خروجی اتاق های فکر در واحدهای روابط عمومی باشگاه ها و نهادهای متولی همچون فدراسیون های کشوری و بین‎المللی، دست به اقداماتی زد که نگاه کاربران اینترنتی بسیاری را در سراسر جهان به خود معطوف کرد.

جملاتی ساده همراه با حرکاتی ساده تر که کافی بود فقط دقایقی به چگونگی عرضه آن برای گذر از دید مخاطبان فکر کرد، حرکاتی که با بازنشرهای میلیونی و تأثیرهای میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجز در هدایت جغرافیای پیرامون و مدیریت سرمایه اجتماعی

عجز در هدایت جغرافیای پیرامون و مدیریت سرمایه اجتماعی