مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:162020-04-15سياسي

قرار گرفتن 165 روستا تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین


مسئول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین از پوشش 165 روستای کم برخوردار استان تحت پوشش این قرارگاه خبر داد و گفت: شعار قرارگاه «احصاء مشکلات توسط مردم، - ایسنا/قزوین مسئول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین از پوشش 165 روستای کم برخوردار استان تحت پوشش این قرارگاه خبر داد و گفت: شعار قرارگاه احصاء مشکلات توسط مردم، کار برای مردم و به واسطه مردم است.

جواد رجبی، مسئول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مناطق زوارک الموت شرقی با 35 روستا، چوقور طارم سفلی با 18 روستا و دستجرد الموت غربی با 19 روستا است که مجموعاً 72 روستا را شامل می شود.

وی اضافه کرد: همچنین سه دهستان دیگر نیز به مجموعه مناطق تحت پوشش قرارگاه اضافه شده که شامل دهستان آقا بابا در منطقه قاقازان شرقی از بخش کوهین شامل 41 روستا، دهستان کلنجین آوج شامل 32 روستا و دودانگه سفلی یا حسین آباد در شهرستان تاکستان شامل 20 روستا است که در مجموع قرارگاه برای 6 دهستان فعالیت انجام می دهد.

مسئول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: از آنجا که فعالیت های قرارگاه در سه ضلع مردم، قرارگاه، دولت و دستگاه های اجرایی انجام می شود لذا شعار خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن 165 روستا تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین

قرار گرفتن 165 روستا تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین