مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-15اقتصادي

فراموشی فاصله گذاری اجتماعی با فعالیت واحدهای صنفی


با اعلام بازگشت برخی مشاغل و صنوف، دایر شدن ادارات و بسیاری از فعالیتهای اجتماعی زندگی روزمره اغلب مردم برقرار شده و این به آن معنی نیست که خطری از ناحیه کرونا مردم را تهدید نمی کند.

با مشاهده وضعیت خیابان ها و بازگشایی کسبه و بازار و حضور مردم در خیابان، احساس می شود که مردم روزهایی که در قرنطینه خانگی بوده و با این ویروس مبارزه می کردند را جبران می کنند.

بازگشایی بازار و صنوف به معنی این نیست که مردم به فکر سلامتی خود و خانواده هایشان نباشند، زیرا کرونا سن و سال نمی شناسد و چهره آن مرموز است و همه باید با جدیت به فکر سلامتی خودشان باشند.

اما در دورانی که هنوز ویروس کرونا درسطح کشور پراکنده و تعداد موارد مثبت ابتلا به این ویروس و مرگ و میر در حال افزایش است تنها با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و اجرای دقیق طرح فاصله گذاری می توان به مبارزه به این ویروس ادامه داد.

بررسی ها نشان می دهد، روند اپیدمی کرونا در بروجرد همچنان صعودی است و تعداد موارد مثبت سه رقمی شده و تلاش می شود تا با حمایت مسوولان، کادر پزشکی و مردم به پیک و نمودار پلاتو یا سطح افقی نمودار اپیدمی کرونا برسیم.

بازگشایی برخی مشاغل اگر چه از یک سو موجب شادی و به نوعی ایجاد آرامش در مردم شده اما نباید باورمان شود وضعیت اپیدمی بهبود پیدا کرده، هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراموشی فاصله گذاری اجتماعی با فعالیت واحدهای صنفی

فراموشی فاصله گذاری اجتماعی با فعالیت واحدهای صنفی