مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-15سياسي

21 وقف جدید در استان زنجان طی سال گذشته ثبت شد


حجت الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برای ایجاد موقوفات جدید، همه نهادهای دینی وظیفه دارند به این حوزه کمک کنند؛ چرا که خیرات و مبرات آن به جامعه برمی گردد، افزود: واحد فرهنگی اوقاف استان زنجان با استفاده از ظرفیت های مختلف برای توسعه و نهادینه کردن فرهنگ وقف تلاش می کند.

وی ادامه داد: از شبکه تبلیغ استان، ائمه جمعه، امامان جماعت مساجد، روحانیون و وعاظ، اصحاب رسانه و همه نهادهای مردم نهاد دینی و مذهبی مثل هیئت و… انتظار داریم که برای ایجاد وقف جدید، بالاخص وقف هایی که مورد نیاز امروز جامعه است، به یاری این اداره کل بشتابند.

کرمی از ایجاد 21 وقف جدید در سال گذشته در موضوعات مختلف از جمله خیرات و مبرات، فقرا و … خبر داد و تصریح کرد: وضعیت وقف در استان زنجان برای فعالیت های قرآنی به لحاظ منفعتی مناسب نیست اما به لحاظ انتفاعی یعنی استفاده از اماکن و… در حد مطلوب بوده و نمونه بارز آن ها دارالقرآن کریم و جامعه القرآن است، لذا در صدد هستیم که در این حوزه با کمک مبلغان و فعالان قرآنی بتوانیم وقف های جدیدی در این باره باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، اجرا نشدن اقدامات زیربنایی و ماندگار در جامعه را یکی از ضعف های سازمان اوقاف در سال های گذشته با وجود همه زحمات ارزشمند دانست و ادامه داد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 وقف جدید در استان زنجان طی سال گذشته ثبت شد

21 وقف جدید در استان زنجان طی سال گذشته ثبت شد