مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-15اقتصادي

اشتغالزایی جهاددانشگاهی زنجان برای زنان سرپرست خانوار


رییس جهاددانشگاهی زنجان، از تولید 25 هزار ماسک توسط زنان سرپرست خانوار استان که در قالب طرح توانمندسازی اقتصادی زنان فعالیت می کنند، خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس جهاددانشگاهی زنجان، از تولید 25 هزار ماسک توسط زنان سرپرست خانوار استان که در قالب طرح توانمندسازی اقتصادی زنان فعالیت می کنند، خبر داد.

کامران جعفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار توسط جهاددانشگاهی استان، گفت: این طرح مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط این نهاد و با هدف توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی در استان بوده و با نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و نیز دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، تولید ماسک برای استفاده کادر درمانی با همکاری تعدادی از بانوان سرپرست خانوار در دستور کار این نهاد انقلابی قرار گرفت، تصریح کرد: در این راستا تاکنون این بانوان موفق به تولید بیش از 25 هزار ماسک شده اند که با توجه به نیاز کنونی جامعه، تلاش می شود تا تعداد تولیدات در این زمینه افزایش یابد.

رییس جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه امروز جامعه در شرایطی است که همه ما باید در یک مسیر قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی جهاددانشگاهی زنجان برای زنان سرپرست خانوار

اشتغالزایی جهاددانشگاهی زنجان برای زنان سرپرست خانوار