مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:462020-04-15حوادث

قتل به خاطر مصرف شیشه در بم/دفن برادر در حیات خانه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از بازداشت فردی که به دلیل مصرف مواد روانگردان شیشه اقدام به قتل فجیع برادر خود نموده بود خبر داد و گفت: زنگ خطر مواد مخدر صنعتی جدی است - ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از بازداشت فردی که به دلیل مصرف مواد روانگردان شیشه اقدام به قتل فجیع برادر خود نموده بود خبر داد و گفت: زنگ خطر مواد مخدر صنعتی جدی است محمد ضیاالدینی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و بازبرس ویژه قتل در محل حادثه حضور یافت.

این مقام قضایی اعلام کرد: متاسفانه قاتل در روز دوم فرودین ماه سال جاری در محل منزل پدری، در اثر مصرف زیاد مواد روان گردان شیشه با مقتول درگیر می شود و با وارد کردن ضربات یک کارد آشپزخانه اقدام به قتل فجیع برادر بزرگتر خود می کند.

وی اعلام کرد: قاتل پس از انجام این عمل هولناک، برادر خود را در محل حیات خانه دفن می کند و پدر و مادر مسن خود را نیز تهدید می کند در صورت اطلاع به پلیس آنها را نیز خواهد کشت.

دادستان بم با اشاره به اینکه این حادثه در ایام شیوع کرونا اتفاق افتاده بود و رفت و آمدهای خانوادگی به حداقل ممکن رسیده بود و کسی به منزل آنها رفت و آمد داشته بود بنابراین کسی متوجه این حادثه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل به خاطر مصرف شیشه در بم/دفن برادر در حیات خانه

قتل به خاطر مصرف شیشه در بم/دفن برادر در حیات خانه