مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 10:162020-04-15سياسي

نماینده کنگره: بگذاریم مردم بیشتری بمیرند تا اقتصاد ضربه نخورد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تری هولینگسورث ، عضو مجلس نمایندگان آمریکا گفته اینکه اجازه داده شود آمریکایی های بیشتری بر اثر ابتلا به ویروس کرونای جدید جانشان را از دست بدهند گزینه بدی است که انتخاب آن به یک گزینه بدتر یعنی رکود اقتصاد در .

- نماینده کنگره: بگذاریم مردم بیشتری بمیرند تا اقتصاد ضربه نخورد! یک عضو کنگره آمریکا اشاره کرده دولت این کشور باید در انتخاب بین بد و بدتر یعنی مرگ آمریکایی های بیشتر در نتیجه شیوع کرونا و ضربه به اقتصاد در نتیجه تعطیلی کسب و کار ها گزینه بد یعنی مرگ آمریکایی ها را انتخاب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تری هولینگسورث ، عضو مجلس نمایندگان آمریکا گفته اینکه اجازه داده شود آمریکایی های بیشتری بر اثر ابتلا به ویروس کرونای جدید جانشان را از دست بدهند گزینه بدی است که انتخاب آن به یک گزینه بدتر یعنی رکود اقتصاد در اثر تعطیلی کسب وکار ها ارجحیت دارد.

این نماینده ایالت ایندیانا در گفت وگویی با یک شبکه رادیویی محلی تصریح کرد گفت: موضع دولت آمریکا همیشه این است که بگوید در انتخاب بین از از دست رفتن روش زندگی مان به عنوان آمریکایی و از دست رفتن زندگی یا جان آمریکایی ها مجبوریم که دومی را انتخاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کنگره: بگذاریم مردم بیشتری بمیرند تا اقتصاد ضربه نخورد!

نماینده کنگره: بگذاریم مردم بیشتری بمیرند تا اقتصاد ضربه نخورد!