مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-15پزشكي

خیرین تجهیزات پزشکی نقاهتگاه های خراسان رضوی را تامین می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی در جریان بازدید از مراکز نقاهتگاهی بیماران کرونایی در شهرستان های تربت جام، تربت حیدریه و تایباد افزود: ارائه تمامی خدمات در مراکز نقاهتگاهی به بیمارانی که از بیمارستان ها معرفی می شوند یا افرادی که علائم کرونا دارند، رایگان است و مشمول بیمه همگانی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: بیمارانی که دوره درمان آنان در بیمارستان به پایان می رسد، اما شرایط قرنطینه خانگی را ندارند یا بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند، در نقاهتگاه نگهداری می شوند.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا، ایجاد نقاهتگاه از جمله برنامه های مهمی بود که مد نظر ستاد کرونا در این استان قرار داشت.

براتی افزود: هدف از نگهداری بیماران در نقاهتگاه ها جداسازی و اطمینان از سلامتی آن ها تا زمانی است که احتمال انتقال بیماری از آنها به فرد دیگر به صفر برسد.

وی ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی برای تجهیز نقاهتگاه ها انجام شده و امکانات لازم و کامل با همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان ها به زودی در این مراکز آماده خواهد شد.

وی در سفر به شهرستان های یاد شده از بیمارستان32 تختخوابی ارتش در تربت جام، بیمارستان مهر ماندگار و مراکز نقاهتگاهی و آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی این شهرستان ها بازدید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین تجهیزات پزشکی نقاهتگاه های خراسان رضوی را تامین می کنند

خیرین تجهیزات پزشکی نقاهتگاه های خراسان رضوی را تامین می کنند