مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-15سياسي

مانع تراشان مبارزه با مواد مخدر، شریک مافیا هستند


معاون امور بین الملل و حقوق بشر رییس قوه قضاییه، گفت: کشوری که در مبارزه ایران با مواد مخدر مانع تراشی کند، شریک مافیای مواد مخدر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، الکساندر فدولوف، نماینده ی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل در تهران با علی باقری کنی معاون بین الملل و حقوق بشر رییس قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه ی قضاییه با اشاره به هم جواری ایران با بزرگ ترین تولیدکننده ی مواد مخدر جهان، تصریح کرد: ممانعت برخی از کشورهای غربی در دسترسی جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات سخت افزاری و نرم افرازی مقابله با قاچاق مواد مخدر بیانگر آن است که این کشورها نه تنها قصد مبارزه ی جدی با تولید و توزیع مواد مخدر در جهان را ندارند، بلکه از تولید و توزیع آن سود هم می برند.

از این رو کشورهایی که در مسیر مبارزه ی ایران با مواد مخدر مانع تراشی می کنند، شریک مافیای مواد مخدر هستند.

علی باقری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با مواد مخدر صدها شهید تقدیم کرده است، تأکید کرد: انتظار ایران این است که سازمان ملل در قبال جان سربازان ایرانی بی تفاوت نبوده و در مقابل تحریمِ تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با مواد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تراشان مبارزه با مواد مخدر، شریک مافیا هستند

مانع تراشان مبارزه با مواد مخدر، شریک مافیا هستند