مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-15اقتصادي

محکومیت تولیدکننده محلول ضدعفونی تقلبی به حبس و جزای نقدی


روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد که یک تولید کننده محصولات تقلبی ضدعفونی کننده در شیراز، توسط دادگاه بدوی به 13 سال حبس و جزای نقدی محکوم شده است.

- ایسنا/فارس روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد که یک تولید کننده محصولات تقلبی ضدعفونی کننده در شیراز، توسط دادگاه بدوی به 13 سال حبس و جزای نقدی محکوم شده است.

یک تولیدکننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده غیرمجاز که اسفندماه 98 و پس از شیوع ویروس کرونا و با سوءاستفاده از نیاز جامعه به این مواد اقدام به تولید و توزیع اقلام غیربهداشتی و غیرمجاز کرده بود؛ از حیث ارتکاب جرائم متعدد در دادگاه بدوی به 13 سال حبس به همراه 181 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی، ضبط ادوات و ابزارهای تولید به نفع دولت و محرومیت دو ساله از اشتغال به کسب و کار مرتبط با مواد خوردنی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی محکوم شد.

براساس این گزارش متهمه 33 ساله این پرونده در رأی صادره از شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز به لحاظ ارتکاب بزه ساخت و عرضه مواد ضد عفونی کننده تقلبی و معاونت در جعل علامت استاندارد به 5 و نیم سال حبس تعزیری ، جزای نقدی و 2 سال محرومیت از اشتغال به کسب و کارهای مرتبط با مواد خوردنی، آشامیدنی و بهداشتی و به لحاظ ارتکاب بزه معاونت در جعل علامت سیب سلامت به دو و نیم سال حبس، از حیث تهدید بهداشت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت تولیدکننده محلول ضدعفونی تقلبی به حبس و جزای نقدی

محکومیت تولیدکننده محلول ضدعفونی تقلبی به حبس و جزای نقدی