مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 14:152020-04-15سياسي

تحقق جهش تولید با تامین زیر ساخت های اقتصادی و حمایت های دولتی


نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تامین زیر ساخت های اقتصادی و حمایت دستگاه های دولتی راهکار تحقق شعار سال 99 با نام جهش تولید بشمار می آید.

-  سید علی یزدی خواه نماینده منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید در ابعاد مختلف اظهار داشت: عنوان امسال که توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است بایستی مورد توجه ویژه مسؤولان، صنعتگران و تولیدکنندگان قرار بگیرد تا در شرایط به وجود آمده دچار مشکل اقتصادی نشویم.

وی با بیان اینکه جهش تولید به معنای تامین تولیدات داخلی و سامان بخشیدن به مسائل کشور است، افزود: بحث تولید نباید به خاطر قرنطینه و توقف برخی مشاغل دچار رکود شود زیرا پس از کرونا این راه با مقاومت بیشتری ادامه خواهد یافت.

   نماینده منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه در شرایط امروز کشور با وجود شیوع ویروس کرونا، رکود احتمالی اقتصادی پیش بینی می شود، گفت: جهش تولید با تسهیل ضوابط و مقررات بروکراسی اداری در حوزه های مرتبط و همچنین با حمایت دستگاه های دولتی محقق خواهد شد تا بتوانیم در جهت خود کفایی هر چه بیشتر در مسیر توسعه قدم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهش تولید با تامین زیر ساخت های اقتصادی و حمایت های دولتی

تحقق جهش تولید با تامین زیر ساخت های اقتصادی و حمایت های دولتی