مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-15حوادث

رفع تصرف اراضی ملی در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان


ماموران پلیس آگاهی استان با انجام کارهای تحقیقاتی موفق به کشف یک فقره تصرف غیرمجاز اراضی ملی در گرگان شدند و متهم را که طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی 348 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 34 میلیارد و 800 میلیون ریال تصرف کرده بود، دستگیر کردند.

سردار روح الامین قاسمی همچنین از دستگیری سارق سابقه دار کابل برق و اعتراف وی به 22 فقره سرقت در آق قلا خبر داد.

** فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از محلات این شهر، ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل متهم 7 کیلو و 70 گرم حشیش کشف کردند.

** پس از نشست امروز استاندار گلستان با نمایندگان پویش های مردمی و سمن های گنبدکاووس، جمعی از کسبه خیابان وحدت این شهر برای اعتراض به پلمب واحدهای صنفی خود در مسیر حرکت استاندار قرار گرفتند که هادی حق شناس با آنان به گفت و گو نشست و پس از شنیدن درد دل های آنان با صدور دستور لازم به موضوع رسیدگی کرد که این کار مورد تقدیر کسبه و مردم گنبدکاووس قرار گرفت.

** فرماندار گالیکش گفت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تاکنون بیش از 2 هزار و 700 خودرو در مسیر خروجی استان در جاده پارک ملی گلستان به سمت خراسان شمالی مورد کنترل و بازرسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی ملی در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

رفع تصرف اراضی ملی در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان