مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-15سياسي

یک سوم معین های اقتصادی مشهد مربوط به بانوان است


شکوه میرشاهی روز چهارشنبه در حاشیه نشست نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی طی گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجموعه ها در قالب شرکت تعاونی در روستاهای مختلف این شهرستان فعالیت دارند که هر مجموعه اقتصادی در هر روستا به عنوان معین اقتصادی آن آبادی عمل می کند.

وی ادامه داد: فعالیت معین های اقتصاد مقاومتی در مشهد بیشتر در زمینه توانمندسازی ساکنان روستاها در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی است.

وی با اشاره به حضور دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان، نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر امور بانوان استانداری خراسان رضوی در این نشست گفت: پنج معین اقتصادی شهرستان مشهد در این نشست حضور داشتند و علاوه بر پیگیری اقدامات و تلاش معین های اقتصادی شهرستان در سال گذشته، برنامه ها و چشم انداز آنها در سال جاری نیز تبیین گردید.

میرشاهی افزود: عملکرد معین های اقتصادی باید در سامانه نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان درج شود تا مردم در جریان فعالیت آنان قرار گیرند.

شهرستان مشهد با 3.

5 میلیون نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد است که از این تعداد سه میلیون نفر در شهر مشهد و 500 هزار نفر در حدود 500 روستای این شهرستان سکونت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم معین های اقتصادی مشهد مربوط به بانوان است

یک سوم معین های اقتصادی مشهد مربوط به بانوان است