مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-15سياسي

رزمایش زیستی بسیج شهرداری تهران برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ عصر چهارشنبه در این رزمایش زیستی که در بوستان ولایت برگزار شد گفت: کاری که امروز صورت می گیرد در راستای سلسله اقدامات قرارگاه پدافند زیستی استان تهران است که از حدود اوایل اسفند کار خود شروع کرده و به حمدالله شرایط خوبی را در کشور فراهم کرده است.

سردار محمد یزدی افزود: امروز در تهران می توانیم بگوییم این ویروس تا حدود زیادی مهار شده است و شرایط مان شرایط پایداری است و ان شاءالله به حول و قوه الهی مردم ما در کنار یکدیگر، این مشکل پیش آمده را از پیش رو برخواهند داشت.

وی ادامه داد: این اقدامات برای برای رفع مشکل و ضدعفونی معابر و میادین بزرگ و بعضی از مراکزی که محل تجمع مردم است صورت می گیرد و اقدامات مردم در عرصه مباره با کرونا، یادآور دوران فرهنگ زیبای دفاع مقدس است و ما را به آن روزها به برمی گرداند.

سردار یزدی تصریح کرد: در شرایط دشواری که این بیماری، سلامت را به جبهه جهاد کشور تبدیل کرده است، تمام دل سوزان در بخش های مختلف پزشکی، علمی، خدماتی، مدیریت شهری و نیروهای مسلح، نیروهای مردمی و سازمان های مردم نهاد همه به یاری آمده اند.

به گفته وی؛ مدیریت شهری یکی از نهادهایی است که از ابتدای تشخیص نخستین مورد ابتلا به کرونا در سطح استان تهران وارد عمل شد و با طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش زیستی بسیج شهرداری تهران برگزار شد

رزمایش زیستی بسیج شهرداری تهران برگزار شد