مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 03:162020-04-15اقتصادي

حقوق کارگران مطابق با کارکنان دولت افزایش نیافت عدم توجه به تورم


سیدحسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان دولت به میزان حداقل 15 درصد و حداکثر 75 درصد با مکانیسمی که در بودجه دیده شده صورت گرفته است، ابراز کرد: درواقع به این دلیل در مجلس شورای اسلامی افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولتی مطرح و تصمیم گیری شد که حقوق به سمت مسیری عادلانه تر پیش رفته و مشکلات اقشاری که درآمدهای پایینی دارند به نوعی حل و یا کاهش یابد که خوشبختانه دولت هم این امر را پذیرفته و قرار است در فروردین ماه این موضوع اعمال شود.

وی افزود: افزایش حقوق کارمندان به این شکل است که کمترین دریافتی ها بعضاً با بالاترین افزایش حقوق و بالاترین دریافتی ها با کمترین افزایش حقوق همراه می شوند تا به شکلی حقوق افزایش یابد که اقشار کم درآمد بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

عدم تبعیت حقوق کارگران از افزایش حقوق کارکنان دولت سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: درباره کارگران اما تصمیم به افزایش حقوق در اختیار شورای عالی کار است که باید تصمیم گیری کند و تنها مجلس قوانین بالادستی را تصویب می کند.

حسینی شاهرودی بیان کرد: شورای عالی کار متشکل از نمایندگان کارگران، کارفرمایان و نماینده دولت حضور دارند و هرساله تصمیم گیری می شود و باخبر شدیم که رقم 20 درصد را برای افزایش حقوق بیان کرده اند اما اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارگران مطابق با کارکنان دولت افزایش نیافت عدم توجه به تورم

حقوق کارگران مطابق با کارکنان دولت افزایش نیافت عدم توجه به تورم