مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 03:162020-04-15سياسي

حمایت از تولیدکنندگان به تحقق جهش تولید منجر می شود


حبیب الله خجسته پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نامگذاری سال های اخیر از قبیل اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و حمایت از تولید داخلی با رویکرد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت مساله اقتصاد دارد.

وی با اشاره به شعار سال 99 یعنی جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: حمایت از تولیدکنندگان علاوه بر تثبیت اشتغال، به تحقق جهش تولید منجر می شود.

خجسته پور به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه اشاره و تصریح کرد: مردم در تامین مایحتاج با خرید کالاهای تولید داخل سهم عمده ای از بازار فروش محصولات واحدهای تولیدی کشور را تامین کرده و با این اقدام از تولیدکنندگان داخلی نیز حمایت می کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: تولیدکنندگان با تولید کالای با کیفیت و مردم نیز با مصرف کالاهای تولید داخل نقش موثری در تحقق شعار سال ایفا می کنند.

توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی خجسته پور ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی در تمام سال ها به عنوان محور حرکت و شعار سال، مورد تاکید رهبری بوده است.

وی ادامه داد: مقاوم کردن اقتصاد تحریم شده جمهوری اسلامی ایران در مقابل تکانه های داخلی و خارجی تنها با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدکنندگان به تحقق جهش تولید منجر می شود

حمایت از تولیدکنندگان به تحقق جهش تولید منجر می شود