مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-16سياسي

جوانان محور توسعه استان گلستان/ تمام تمدن غرب در برابر کرونا زانو زد


استاندار گلستان با اشاره به فعالیت های پویش ها و سمن های شهرستان گنبدکاووس در حوزه مبارزه با کرونا، گفت: جوانان محور توسعه استان گلستان و گنبدکاووس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بعد از آنکه به همت مردم شهرستان گنبدکاووس و همراهی با مسوولان به ویژه اقدامات پر حجم پویش های مردمی مبارزه با بیماری کرونا توسط مجموعه های مردمی و سمن ها وضعیت گنبدکاووس به سرعت به سمت کنترل پیش رفت، استاندار گلستان تصمیم گرفت تا با اعضای پویش های مردمی و سمن های شهرستان گنبدکاووس دیداری داشته باشد تا ضمن استماع گزارش آنها از تلاش و رشادت این گروه ها تقدیر و تشکر کند.

* کرونا علم ناقص بشری را به چالش کشید استاندار گلستان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر عباسی سهید مدافع سلامت استان گلستان، اظهار کرد: استان گلستان در مسیر مبارزه با کرونا همچون سراسر کشور سلامت خود را مرهون و مدیون رشادت های کادر درمانی و بهداشتی استان می داند.

هادی حق شناس با بیان اینکه بیماری کرونا برای همه ما یک آموزه داشت که یک ویروس که جمع وزن همه آن در دنیا کمتر از پنج گرم است می تواند تمام دنیا را برهم بریزد، افزود: همه بشریت فهمیدند که علم و دانش آنها در برابر مجموعه خلقت و آنچه هنوز نمی دانند هیچ جایگاهی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان محور توسعه استان گلستان/ تمام تمدن غرب در برابر کرونا زانو زد

جوانان محور توسعه استان گلستان/ تمام تمدن غرب در برابر کرونا زانو زد