مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-16سياسي

رزمایش یاوران سلامت پدافند هوایی در مشهد برگزار شد


فرمانده پدافند هوایی شمال شرق روز پنجشنبه در حاشیه این رزمایش به خبرنگاران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در 29 فروردین هر سال توانمندی خود را به صورت رژه نظامی نمایش می دهد اما امسال شرایط فرق کرده و دستور بر این شده که در سطح کشور رژه خدمت، با شعار مدافعان وطن و یاوران سلامت انجام شود.

سرتیپ دوم ستاد سید محمد احمدیان پور افزود: در منطقه پدافند هوایی شمال شرق هم از چند روز پیش این کار را شروع کردیم و به مدت یک هفته این خدمت رسانی با استفاده از تجهیزاتی که در حوزه سلامت است را بدون استفاده از تجهیزات نظامی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در این رابطه، خودروها و تجهیزات به منظور ضدعفونی کردن معابر و اماکن به اقصی نقاط شهر مشهد مراجعه می کنند همچنین کادر درمانی ما از زمان شیوع غربالگری منزل به منزل را انجام می دهند چون از وظایف ماست که در زمان لزوم به کمک مردم بیاییم.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک تنفسی، جمعی از همسران پرسنل منطقه پدافند هوایی شمال شرق به صورت خودجوش شروع به تولید ماسک کردند و در حال حاضر این بانوان در هر روز پنج هزار ماسک تولید می کنند که بین سربازان و همچنین مناطق کم برخوردار توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش یاوران سلامت پدافند هوایی در مشهد برگزار شد

رزمایش یاوران سلامت پدافند هوایی در مشهد برگزار شد