مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 08:052020-04-16سياسي

دولت یارانه کتاب برای کودکان در نظر بگیرد


شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان با بیان اینکه به شخصیت کودکان احترام بگذاریم تصریح کرد: دولت باید هرماه یارانه ای مبنی بر خرید کتاب به خانوارها اختصاص دهد تا سبب ایجاد انگیزه کتابخوانی در خانواده ها به ویژه کودکان شود.

- ایسنا/قم شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان با بیان اینکه به شخصیت کودکان احترام بگذاریم تصریح کرد: دولت باید هرماه یارانه ای مبنی بر خرید کتاب به خانوارها اختصاص دهد تا سبب ایجاد انگیزه کتابخوانی در خانواده ها به ویژه کودکان شود.

با توجه به اهمیت موضوع مطالعه کودکان و نوجوانان در ایام قرنطینه در این راستا محمود پور وهاب در مصاحبه با ایسناقم گفت: با توجه به اینکه در این ایام کودکان و نوجوانان از تفریحات سابق محروم هستند و امکان تحصیل حضوری شان مقدور نیست، باید خانواده ها ایجاد فضای فرهنگی در منازل را به ویژه با استفاده از کتاب و محصولات فرهنگی فراموش نکنند.

این نویسنده و شاعر کودک در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه چاپ و نشر تصریح کرد: با توجه به گرانی قیمت کتاب برای حمایت از فعالیت کتابخوانی دانش آموزان، بسیاری از ناشران کتاب های خود را در قالب فایل پی دی اف در سایت هایی نظیر انتشارات مدرسه قرار داده اند که این امکان صرفا تا اتمام ایام قرنطینه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت یارانه کتاب برای کودکان در نظر بگیرد

دولت یارانه کتاب برای کودکان در نظر بگیرد