مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-16اقتصادي

پساب تصفیه خانه فاضلاب صفادشت درکشاورزی وصنعت غیرغذایی مصرف میشود


مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به پیشرفته بودن تصفیه خانه فاضلاب صفادشت گفت: پساب تصفیه خانه فاضلاب صفادشت در بخش کشاورزی و صنعت غیر غذایی مصرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بختیاری پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب صفادشت که با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو و رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: مسکن مهر صفادشت در فاصله چهار کیلومتری شهر صفادشت قرار دارد و حدود 50 هزار واحد در این محل ساخته شده است.

بختیاری در ادامه با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه فاضلاب صفادشت شامل 2 کیلومتر خط انتقال و شبکه فاضلاب به علاوه یک تصفیه خانه به ظرفیت هفت هزار و 800 متر مکعب است گفت: این واحد در طی شبانه روز فعال است و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی بیان داشت: مبلغ 40 میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه و 80 میلیارد تومان نیز برای شبکه هزینه شده است.

مدیرعامل آبفای استان تهران عنوان داشت: از ویژگی های تصفیه خانه صفادشت پیشرفته بودن این طرح عمرانی است که دارای هوادهی گسترده و قابلیت حذف ازت و فسفر همزمان را دارد و پسابی که از این تصفیه خانه تولید می شود هم در بخش کشاورزی و هم در بخش صنعت غیر غذایی مورد استفاده می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب تصفیه خانه فاضلاب صفادشت درکشاورزی وصنعت غیرغذایی مصرف میشود

پساب تصفیه خانه فاضلاب صفادشت درکشاورزی وصنعت غیرغذایی مصرف میشود