مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 13:102020-04-16سياسي

گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری، از راه های مهم مبارزه با کرونا


رزمایش زیستی سازمان بسیج شهرداری تهران به منظور ضد عفونی کردن معابر شهر تهران با حضور محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در بوستان ولایت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در این رزمایش که با حضور بیش از 1000 نفر از بسیجیان شهرداری تهران برگزار شد، در سخنانی گفت: همانطور که مستحضرید این بیماری منحوس معروف به کووید19 کشور عزیزمان ایران و همچنین شهر تهران را آزرده خاطر کرده است.

طبق آمار رسمی که در دنیا منتشر می شود، تعداد مبتلایان مرز 2 میلیون نفر و در کشور عزیزمان مرز 75هزار مبتلا را رد کرده است و تعداد فوتی ها نیز حدود 4 هزار نفر هستند که البته با تلاش همه مردم بویژه کادر پزشکی و درمانی و پرستاری نزدیک به 50 هزار نفر هم بهبود پیدا کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از راه های مهم مبارزه با این بیماری، گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری است، اظهارکرد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، قشر مردمی و خیرین باید وارد این کارزار شوند و خوشبختانه امروز شاهد این رزمایش هستیم که پدافند زیستی سپاه محمد(ص) در شهر تهران با تلاش سردار یزدی اقدام به فعالیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری، از راه های مهم مبارزه با کرونا

گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری، از راه های مهم مبارزه با کرونا