مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 14:552020-04-16اقتصادي

برنامه عملیاتی سال 99 بازآفرینی محلات هدف تدوین می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد، 10 میلیارد ریال اعتبار برای مدیریت و شبکه سازی کسب و کار خانگی اختصاص یافته و تاکنون 880 نفر از ساکنان محلات هدف بازآفرینی متقاضی آموزش .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد، 10 میلیارد ریال اعتبار برای مدیریت و شبکه سازی کسب و کار خانگی اختصاص یافته و تاکنون 880 نفر از ساکنان محلات هدف بازآفرینی متقاضی آموزش و راه اندازی کسب و کار بوده اند.

احمد یزدان پناه در جلسه ستاد بازآفرینی استان با اشاره به راه اندازی و فعالیت 28 دفتر توسعه محله (تسهیلگری) توسط سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد در یک سال اخیر در محلات هدف بازآفرینی، اظهار کرد: هدف از راه اندازی این دفاتر نوسازی و بهسازی این محلات از منظر کالبدی و از مسیر جلب مشارکت مردمی است.

وی افزود: این 28 دفتر توسعه محله (تسهیلگری)، 54 درصد از جمعیت و 69 درصد از مساحت محلات هدف بازآفرینی را پوشش می دهند.

دفاتر توسعه محله (تسهیل گری) در فازهای اولیه احتیاج به جریان سازی اجتماعی و توانمندسازی این محلات دارند و مطابق گزارش ارائه شده جهت توانمندسازی اقتصادی و اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه عملیاتی سال 99 بازآفرینی محلات هدف تدوین می شود

برنامه عملیاتی سال 99 بازآفرینی محلات هدف تدوین می شود