مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-16اقتصادي

200 کسب و کار در محلات هدف بازآفرینی خراسان رضوی ایجاد شد


احمد یزدان پناه روز پنجشنبه در نشست ستاد بازآفرینی خراسان رضوی افزود: طی یک سال اخیر 28 دفتر توسعه محله (تسهیل گری) توسط سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد در محلات مورد هدف طرح ملی بازآفرینی ایجاد شده که این دفاتر 54 درصد از جمعیت و 69 درصد از مساحت محلات هدف بازآفرینی را پوشش می دهند و هدف از راه اندازی آنها نوسازی و بهسازی این محلات از نظر کالبدی و از مسیر جلب مشارکت مردمی است.

وی ادامه داد: دفاتر توسعه محله (تسهیل گری) در فازهای اولیه احتیاج به جریان سازی اجتماعی و توانمندسازی این محلات دارند و مطابق گزارش ارائه شده به منظور توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این محلات نیز فعالیت های قابل توجهی انجام شده است.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه کسب وکارهای خرد و خانگی در این محلات گفت: از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد، 10 میلیارد ریال برای مدیریت و شبکه سازی کسب و کار خانگی اختصاص یافته است.

یزدان پناه از اعلام آمادگی شهرداری برای ارائه سه سند توسعه محله در ستاد بازآفرینی شهرستان و استان خبر داد و افزود: استانداری برای هرگونه مساعدت به منظور تسهیل در فرآیندهای اداری یا تغییر کاربری اراضی در کمیسیون ماده پنج استان با رعایت ضوابط و قوانین شهری برای اراضی قابل بارگذاری در امر مسکن و خدمات آمادگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کسب و کار در محلات هدف بازآفرینی خراسان رضوی ایجاد شد

200 کسب و کار در محلات هدف بازآفرینی خراسان رضوی ایجاد شد