مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 17:202020-04-16سياسي

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات کرونایی یک اقتصاددان


وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به مسعود نیلی- اقتصاددان به سوالات کرونایی او پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در این نامه خطاب به دکتر مسعود نیلی آورده است: استاد ارجمند جناب آقای دکتر نیلی با سلام و احترام سرمقاله گرانسنگ حضرتعالی در روزنامه دنیای اقتصاد که از جریده های وزین تخصصی است را مطالعه کردم و ابراز محبت به اینجانب و همکارانم موجب کمال سپاسگزاری شد.

بی تردید بزرگترین آرزوی بنده و مدافعان سلامت کشور، گذری آبرومند و با کمترین عارضه برای مردم شریف ایران زمین از این تنگنای سخت تاریخ نظام سلامت جهان که در صدساله اخیر بی بدیل است می باشد.

واجب دیدم با همه گرفتاری ها در این طوفان سهمگین ضمن سپاسگزاری از بذل عنایت تان پاسخی داشته باشم بر پرسش های منطقی که شاید در پس ذهن جستجوگر دیگر اندیشمندان و خرد ورزان سرزمینم نیز باشد.

اگر بخواهم از تاریخچه و مقدمه بیماری در جهان و ایران بگذرم و به اصل گفتار جنابعالی بپردازم مهمترین موارد قابل بیان عبارتست از: 1.

آنچه در جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بیماری ناشی از COVID-19 گذشت با همه فراز و نشیب هایی که شاید در حوصله این مقال نگنجد مبتنی بر روش علمی و منطبق با اصول منطقی مبارزه با بیماری های واگیر بود و شاید یکی از علل آن تجربه حقیر در چند دهه قبل به عنوان مسئول بهداشت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات کرونایی یک اقتصاددان

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات کرونایی یک اقتصاددان