مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 18:102020-04-16سياسي

کشورهای غربی در تولید محصولات ضد عفونی کننده عاجز مانده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در جریان بازدید از آزمایشگاه تولید محصولات ضدعفونی کننده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: - فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در کشور های غربی که مدعی تکنولوژی های پیشرفته هستند؛ در ساخت محصولات ضدعفونی کننده عاجز مانده و اقدام به سرقت و راه زنی از یکدیگر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در جریان بازدید از آزمایشگاه تولید محصولات ضدعفونی کننده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: این حرکت نخبگانی و آزمایشگاهی که توسط این عزیزان بسیجی اتفاق افتاده مصداق منویات رهبر معظم انقلاب است که فرمودند جوانان باید در بخش های آزمایشگاهی نیاز های فراوان کشور را تولید کنند.

وی تصریح کرد: در کشور های غربی که مدعی تکنولوژی های پیشرفته هستند؛ در ساخت محصولات ضدعفونی کننده عاجز مانده و اقدام به سرقت و راه زنی از یکدیگر می کنند.

همچنین مظفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات گفت: در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات ظرفیت های بسیار زیادی جهت توسعه این گونه فعالیت ها وجود دارد و این فعالیت ها به یاری خداوند متعال و حمایت مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی در تولید محصولات ضد عفونی کننده عاجز مانده اند

کشورهای غربی در تولید محصولات ضد عفونی کننده عاجز مانده اند