مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-17اقتصادي

طرح «گذر صنعت» در تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک اجرا می شود


طرح «گذر صنعت» در تقاطع غیرهمسطح شریعتی در حال مطالعه است و با اجرای آن صنوف، شرکت ها و کارخانجات می توانند برای انجام امور تبلیغات از این ظرفیت بهره گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدکریم شفیعی صبح امروز در جریان بازدید از طرح نورپردازی تقاطع شریعتی اظهار داشت: در بحث سیما و منظر شهری باید سه عامل نور، فضای سبز و مبلمان شهری مدنظر قرار گیرد، در سطح شهر اراک پل و تقاطع های غیرهمسطح زیادی مورد بهره برداری قرار گرفته، اما به بحث نورپردازی که در  زیباسازی شهر مدنظر است توجه خاصی نشده است.

  وی افزود: تقاطع غیرهمسطح شریعتی با در نظر گرفتن راستگرد حدود یک کیلومتر است که برای مسیر زیرگذر و نورپردازی آن مطالعات و طراحی قابل قبولی انجام گرفت؛ در قسمت پایین پل هم طرحی به عنوان گذر صنعت مطالعه شده و  در حال انجام انجام است .

شفیعی ادامه داد: از صاحبان صنوف، شرکت ها و واحدهای تولیدی دعوت می شود که مناسب با طرح و المان منظر شهری پس از تایید شهرداری در فضای  40 تا 50 متری نسبت به تبلیغ کالا و خدمات صنوف خود اقدام کنند.

شهردار اراک تصریح کرد: این یک طرح نو و جدید در قالب انجام مسئولیت های اجتماعی مدیریت شهری در کشور مطرح است که فعالان اقتصادی می توانند برای انجام امور تبلیغاتی خود از آن بهره گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «گذر صنعت» در تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک اجرا می شود

طرح «گذر صنعت» در تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک اجرا می شود