مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-17سياسي

نامه میرسلیم به رییس دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه 97


نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم خطاب به رییس کل دیوان محاسبات کشور در مورد گزارش تفریغ بودجه 97 نوشت: «معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های خود در اعتراض به این وضعیت به دولت و مجلس و دستگاه قضاییه فرمودند تکلیف 18 میلیارد دلار ارزی که در بازار فروخته .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم درباره مناقشه در برخی بندهای گزارش تفریغ بودجه سال 97 و منابع و مصارف عمومی دولت در آن سال به رییس کل دیوان محاسبات کشور نامه نوشت.

سید مصطفی میرسلیم در نامه ای خطاب به عادل آذر رییس کل دیوان محاسبات کشور در خصوص گزارش تفریغ بودجه سال 97 نوشت: وفق خلاصه گزارش تفریغ منابع بودجه کل کشور 3/133 درصد و مصارف آن 7/127 درصد تحقق یافته است همچنین منابع عمومی دولت 102 درصد و مصارف عمومی دولت 5/87 درصد تحقق یافته است.

لذا در سال 97 کسری بودجه نداشته ایم، بلکه مازاد درآمد هم داشته ایم.

نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تفریغ بند (ج) تبصره یک بودجه سال 97 را مورد مناقشه دانست و افزود: گزارش فروش نفت و مبالغ واریزی به حساب بانک مرکزی نشان می دهد این فروش بیش از 109 درصد بوده است؛ لذا تصویب نامه 21/1/98 هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه، فاقد وجاهت قانونی است و اصلاً کسری در سال 97 با توجه به قرائن یادشده صحت نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه میرسلیم به رییس دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه 97

نامه میرسلیم به رییس دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه 97