مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-18ورزشي

ناگفته هایی از زندگی جهان پهلوان «تختی» از زبان پیشکسوت کشتی


دوست جهان پهلوان تختی دوستی و آشنایی با این کشتی گیر عزیز کشورمان را افتخار می داند و هنوز به خوبی از آن دوران یاد می کند، مشروح گفت و گو را در ادامه بخوانید - " هنوز هم گفت و شنود درباره این اسطوره کشتی جالب و شنیدنی است.

یکی از این افراد که حدود 84 سال از سنش می گذرد پرویز عرب است که به طور حتم نشستن پای صحبت های این کشتی گیر اسبق و داور کشتی کشورمان در مورد تختی می تواند ناگفته های زیادی از زندگی جهان پهلوان را روشن سازد.

این کشتی گیر تحصیلکرده سال ها در خدمت کشتی بوده چه به عنوان دبیر و چه به عنوان پیشکسوت زحمات بسیاری برای ورزش اول کشور کشیده است.

در جریان راه افتادن تختی در بازار تهران برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان بویین زهرا، پرویز عرب به همراه حسین پور و چند نفر دیگر از دوستان صمیمی تختی با او بودند و با در دست داشتن کیسه های بزرگ، پول ها را جمع آوری می کردند.

مشروح گفت و گوی با این پیشکسوت کشتی کشورمان را در زیر می خوانیم.

آقا عرب شنیدیم که کسالت دارید، الان بهتر هستید؟ سال گذشته قلبم را عمل کردم و بعد از آن استراحت کردم و خدا را شکر الان شرایط خوبی دارم.

ماجرای آشنایی شما با تختی از کجا شروع شد؟ در تهران جهان پهلوان تختی عضو باشگاه پولاد تهران بود و زیر نظر مرحوم حسین رضی زاده کار می کرد و به نظرم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از زندگی جهان پهلوان «تختی» از زبان پیشکسوت کشتی

ناگفته هایی از زندگی جهان پهلوان «تختی» از زبان پیشکسوت کشتی