مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-18پزشكي

کمک 40 میلیاردی خیرین به حوزه سلامت/ خرید 1200 میلیارد تومان تجهیزات تولید داخل


حدود 40 میلیارد تومان از طریق مشارکت های مردمی در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی برای مبارزه با کرونا قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت در ارتباط ویدئویی که با حضور خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: از همکارانم که صحنه های مجهادت در سراسر کشور در امر مبارزه با کرونا نشان دادند تشکر می کنم.

وی گفت: نسل جدیدی که الان خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می دهد جبهه و جنگ را به چشم ندیده اند و این افراد کسانی هستند که تصویری نو از مجادهدت را نمایش دادند، این افراد جان خودشان را نثار کردند.

تعداد زیادی از همکاران ما در بخش مبارزه با کرونا در صف اول مبارزه بودند و جان خودشان را تقدیم کردند و از مقام معظم رهبری تشکر می کنیم که اجازه دادند این افراد شهید خدمت تلقی شوند.

معاون توسعه وزارت بهداشت ادامه داد: کارگروهی برای بررسی وضعیت این افراد تشکیل شده و این افراد می توانند از قانون خدمات جامع ایثارگران استفاده کنند، حدود 40 میلیادر تومان از طریق مشارکت های مردمی اقشار مختلف در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار دادند، در شرایط فعلی برای اینکه اعتماد مردم را به نمایش بگذاریم نماد نیکوکاری در فرابورس تشکیل شده، دو نماد کرونا یک و کرونا دو هست در کرونای یک سهام خریداری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 40 میلیاردی خیرین به حوزه سلامت/ خرید 1200 میلیارد تومان تجهیزات تولید داخل

کمک 40 میلیاردی خیرین به حوزه سلامت/ خرید 1200 میلیارد تومان تجهیزات تولید داخل