مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-18اجتماعي

دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابتدای شیوع کرونا پای کار بوده است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت برخی از ادارات و شرکت ها در ایام کرونایی، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در کنار سایر ادارات در امر کمک به همنوعان از همان ابتدا پای کار بوده و به عنوان مثال مرکز جهاد دانشگاهی از ابتدای .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت برخی از ادارات و شرکت ها در ایام کرونایی، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در کنار سایر ادارات در امر کمک به همنوعان از همان ابتدا پای کار بوده و به عنوان مثال مرکز جهاد دانشگاهی از ابتدای سال به تولید ماسک و لباس پزشکی پرداخته است.

فرزان قالیچی در اولین جلسه قرارگاه جهادی شهید نومی گلزار دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، گفت: امیدواریم سال 99، سرشار از موفقیت و پیشرفت برای کشورمان باشد و با تکیه بر نیروهای انقلابی و جوان بتوانیم در راه اعتلای انقلاب اسلامی قدم برداریم.

وی ضمن قدردانی از زحمات جهادی پرستاران و کادر پزشکی بیان کرد: تلاش های این نیروهای جان بر کف در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا ستودنی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: در مدیریت ویروس کرونا تمامی آحاد مردم اعم از بسیجیان، روحانیون، تشکل های مردم نهاد، ادرات، شرکت ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابتدای شیوع کرونا پای کار بوده است

دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابتدای شیوع کرونا پای کار بوده است