مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-18اجتماعي

از پایان دفن 8هزار تن زباله در پیشوا تا پایش 970 واحد در اسلامشهر


اداره کل محیط زیست استان تهران از پایان دفن روزانه 80 تن زباله های خانگی در پیشوا و پایش 970 واحد صنعتی و خدماتی اسلامشهر در سال 98 خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امامعلی یگان زاده - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا - از آغاز انتقال زباله شهرستان پیشوا به سایت تفکیک پسماند و دفن بهداشتی زباله چرمشهر خبر داد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا افزود: یکی از مهمترین معضلات محیط زیستی شهرستان پیشوا نزدیکی محل دفن زباله پیشوا به مناطق مسکونی بود که با پیگیری این اداره و نظارت مستقیم دادستان شهرستان و همت شهرداری و بخشداریها این مشکل برای همیشه رفع و روزانه حدود80 تن زباله شهرستان پیشوا به سایت تفکیک پسماند و دفن بهداشتی زباله چرمشهرانتقال داده می شود.

وی با اشاره به اینکه از سالیان گذشته مشکلات زیادی در مرکز دفن زباله شهرستان پیشوا وجود داشت که باعث تهدید بهداشت عمومی و تخریب و آلودگی محیط زیست می شد، اظهار کرد: خوشبختانه با انتقال زباله های شهرستان به مرکز دفن پسماند چرمشهر و پلمب و مسدود شدن مسیر ورود به مرکز دفن زباله شهرستان پیشوا این معضل به طور کلی رفع شد.

یگان زاده در ادامه گفت: با توجه به حجم بالای تولید پسماند در کشور و هزینه بر بودن جمع آوری، انتقال و دفن این پسماندها می توان با اتخاذ چند راهکار ساده از هدر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پایان دفن 8هزار تن زباله در پیشوا تا پایش 970 واحد در اسلامشهر

از پایان دفن 8هزار تن زباله در پیشوا تا پایش 970 واحد در اسلامشهر