مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-18سياسي

تعطیلات نوروزی در کنار اجساد کرونایی


خبرگزاری فارس از تهران؛ محمد حسینی: در این روزهای بهاری خدا نکند به هر دلیلی عطسه و سرفه ای داشته باشی که از نزدیک ترین اطرافیانت تا دوست، فامیل، آشنا و غریبه ازت فراری می شوند و احساس خطر و بدی دارند چه برسد صحبت از بیمار یا میت کرونایی مطرح باشد که کسی حاضر نیست به آن ها نزدیک شود؛ طلبه های جهادی بیمارستان بقیه الله اعظم در کنار سایر اقدامات خود در این روزهای کرونایی با راه اندازی سالن تطهیر بیمارستان اقدام به شستشوی اموات کرونایی می کنند.

از شب قبل با عکاس جوان خبرگزاری بهم پیامک می دادیم که نمی ترسی و مشکلی نداری و از این دست ها و بالاخره برای صبح زود با هم قرار گذاشتیم تا راهی بیمارستان شویم و شب را با کلی فکر و خیال از جنس مرگ و مرده سر بر بالین گذاشتیم و صبح خیلی زود راهی غسالخانه شدیم اما این بار بر خلاف همیشه مقصد جنوب تهران و بهشت زهرا(س) نیست و باید به محله ونک در شمال پایتخت راهی شویم.

در مسیر صحبت از تهیه گزارش هایی از این دست و خاطراتی از حواشی مرگ داغ بود که در نهایت تصمیم گرفتیم بحث شیرین سفر به آخرت را فعلاً عوض کنیم تا روی کار اثر نگذارد.

همیشه گفته اند و شنیده ایم مرگ نزدیک است ولی شاید هیچ وقت به اندازه این حدود دوماه اخیر پایان زندگی در این دنیا را باور و به خود نزدیک تر نمی دانستیم و از چند لحظه بعد خود از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات نوروزی در کنار اجساد کرونایی

تعطیلات نوروزی در کنار اجساد کرونایی