مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-18اقتصادي

جزیره کیش الگوی بی نظیر گذر از بحران کرونا


بخشش مطالبات و اجاره بهای مراکز تجاری و خدماتی و همراهی بخش خصوصی و دولتی در جهت گذر از بحران کرونا در جزیره کیش می تواند الگوی بی نظیر برای سایر نقاط کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با ورود بیماری کرونا به کشور، ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا در کشور راه اندازی شد و به طبع آن بسیاری از خیرین و فعالان اقتصادی با مشارکت در ستادها و پویش های مردمی پای کار آمدند و با انجام اقدامات خیرخواهانه بدون نام به کمک مردم و قشر ضعیف جامعه آمدند.

با راه اندازی پویش های مختلف همیاری و همدلی در کشور، بسیاری از مراکز نظامی، اداری و فعالان اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور هم پی مردم و تشکل های مردمی وارد عرصه خدمت رسانی شدند.

در این راستا سرمایه گذاران، تجار و فعالان اقتصادی کیش در این عرصه سنگ تمام گذاشتند.

فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی جزیره کیش از اولین روزهای وقوع بحران کرونا پا به پای مسئولان دولتی با تشکیل ستاد همیاری و مقابله با کرونا ضمن راه اندازی کمپینی برای بخشش و تعدیل اجاره بها و شارژ ماهیانه مجتمع بیش از 1000 غرفه تجاری و خدماتی و پذیرایی اقدام به تهیه و ارسال داروهای مناسب درمان و بهبودی افراد مبتلا به کرونا از کشور آلمان به مبلغ 20 میلیارد ریال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره کیش الگوی بی نظیر گذر از بحران کرونا

جزیره کیش الگوی بی نظیر گذر از بحران کرونا