مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-18اقتصادي

امارات متحده عربی، هلند و چین بزرگترین سرمایه گذاران خارجی در ایران


گزارش سرمایه گذاری های خارجی مصوب تحت پوشش قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که در سال 1398 حدود 854 میلیون دلارسرمایه گذاران خارجی در بخش صنعت، - گزارش سرمایه گذاری های خارجی مصوب تحت پوشش قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که در سال 1398 حدود 854 میلیون دلارسرمایه گذاران خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور به تصویب رسیده که بیشترین حجم از این مبلغ از سوی امارات متحده عربی صورت گرفته است.

همچنین بیشترین حجم از کل این سرمایه گذاری در استان زنجان انجام شده و از بین محصولات، گروه توتون و تنباکو بیشترین سرمایه خارجی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این گزارش از در سال 1398 تعداد 82 مورد طرح/ واحد به ارزش 854 میلیون دلار در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور با مشارکت سرمایه گذاران خارجی به تصویب رسیده است.

از 82 شرکت ثبت شده 33 شرکت با 100 درصد سهام دار خارجی و 48 شرکت به صورت مشارکتی با شرکای داخلی و یک مورد به عنوان ترتیبات قراردادی است.

همچنین بیشترین حجم از این سرمایه گذاری معادل 837 میلیون دلار (98 درصد) در بخش صنعت انجام شده و در بخش تجارت و معدن نیز به ترتیب 16 میلیون دلار (1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات متحده عربی، هلند و چین بزرگترین سرمایه گذاران خارجی در ایران

امارات متحده عربی، هلند و چین بزرگترین سرمایه گذاران خارجی در ایران